Vad kan vi hjälpa dig med?

Salg & kundeservice


Spørgsmål EFTER dit køb:

Spørgsmål FØR dit køb:


Vanliga frågor

Kan jag själv hämta upp mina varor?

Nej, dessvärre vi har inga fysiska butiker där du kan hämta upp dina varor. Men du kan beställa dygnet runt på vår hemsida.

Vad gör jag om jag upptäcker ett fel eller en skada på min produkt?

Skulle du upptäcka ett fel eller en skada på din produkt upprättar du enkelt ett reklamationsärende här

Vad gör jag om jag ångrar mitt köp?

Har du ångrat ditt köp och returrätten inte löpt ut kan du skicka tillbaka din vara här. Har vi fortfarande inte skickat din order kan du be oss makulera din order.

Kan jag köpa på faktura om jag har ett företag?

Ja, du kan välja faktura som betalningsalternativ när du handlar av oss.

Kan jag ta bort en vara från min lagda order?

Om varorna inte skickats ifrån vårt lager kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig att ta bort produkten från din order. Kontaktar oss här

Kan jag se om mitt paket är skickat?

Ja, du kan följa ditt paket hela vägen fram till din dörr här

Vad gör jag om jag har tagit emot fel vara?

Om din levereras inte innehåller de produkterna du har beställt kan du kontakta oss här så ser vi till att rätt produkt blir skickad till dig.

Kan jag ändra leveransadress, telefonnummer eller e-mailadress?

Om din order inte är skickad kan vår kundtjänst hjälpa dig att korrigera viss information. Du kan kontakta oss här. Leveransadress kan inte ändras på ordrar som betalas med faktura.

Kan jag lägga till en artikel på en lagd order?

Nej, vi kan inte lägga till produkter på en order som är lagd.

Kan jag ställa frågor om ett pågående ärende?

Ja, du kan alltid kontakta oss angående dina pågående ärenden här